Posta kryesore e Cyrihut së shpejti “do të flasë” edhe shqip
Zyra postare Sihlpost në Cyrih, më e madhja dhe kryesorja në qytet, rihapet pas 10 muajsh rinovimesh me një koncept të ri. Dega tani përqendrohet në thirrjet video dhe konsultimet direkte, transmeton albinfo.ch. Përkthimet e inteligjencës artificiale në gjuhë si shqipja do të lehtësojnë bisedat.
Sihlpost është rikthyer – dhe nuk duket më si një zyrë postare tradicionale. Pas dhjetë muajsh rinovimesh, dega më e madhe e Cyrihut u rihap të hënën: “Më pak sportele, më shumë konsultime të hapura, mjete dhe shërbime dixhitale që nuk kanë qenë kurrë të disponueshme më parë në Zvicër”, thotë për 20 Minuten Thomas Baur, Drejtor i Rrjeteve Postare.
Në momentin kur hyn në këtë postë, është e qartë se gjërat janë ndryshe këtu: Në vend që të marrësh biletën sikur deri më tani, një punonjës postar përshëndet klientët në hyrje dhe i drejton ata në vendin më të shpejtë për të trajtuar nevojat e tyre. “Është dega jonë e parë ku më shumë njerëz punojnë para sportelit sesa pas tij”, thotë Baur. “Klienti është fokusi – sapo dikush hyn, punonjësit tanë demonstrojnë se si të kryejnë punë postare edhe pa sportel”.
Konsultime nëpërmjet video-thirrjes – dhe së shpejti me përkthim të IA-së
Përveç sporteleve të njohura, janë në dispozicion kioska automatike ku klientët mund të trajtojnë të gjitha punët e tyre postare me një konsulent nëpërmjet video-thirrjes. Brenda gjashtë muajsh, do të prezantohet edhe një mjet i IA-së, i cili do të mundësojë biseda midis punonjësve dhe klientëve, edhe nëse të dy nuk flasin gjermanisht, përcjell albinfo.ch. IA do të përkthejë bisedat në kohë reale në gjuhë të tilla si shqipja, spanjishtja dhe portugalishtja.
“IA nuk zëvendëson vendet e punës”
A duhet të kenë frikë punonjësit e postës për vendet e tyre të punës në afat të mesëm? Baur e hedh poshtë shqetësimin: “Jo. IA nuk zëvendëson askënd – ajo i mbështet ata. Personi në anën tjetër mbetet një qenie njerëzore”.
Sihlpost i modernizuar do të bëhet “qendra më moderne e shërbimeve të Zvicrës”. Module të reja interaktive janë në dispozicion për filatelinë (pulla postare), abonimet e telefonisë celulare dhe sigurimet, dhe për herë të parë, një konsulent i PostFinance do të jetë përgjithmonë në vend.

