Çfarë është X, aplikacioni i Elon Musk, që mund të sjellë fundin e rrjeteve sociale?

Shpërndaje

Elon Musk propozoi të hënën për të blerë Twitter-in me 54.20 dollarë për aksion, një rikthim i papritur pas disa muajsh në marrëveshjen e tij origjinale prej 44 miliardë dollarësh me kompaninë. Në muajin prill, Musk tha se donte të zotëronte Twitter në mënyrë që njerëzit të flisnin më lirshëm në platformë.

Musk ndau një tjetër motivim për blerjen e kompanisë së mediave sociale, duke postuar në Twitter: “Blerja e Twitter është një përshpejtues për krijimin e X, aplikacioni i gjithçkaje”.

Çfarë është X?

Musk, njeriu më i pasur në botë dhe shefi ekzekutiv i kompanisë së automjeteve Tesla, ka qenë i hollë në detaje se si do të dukej një “aplikacion për gjithçka”. Por ai ka shprehur interes për të krijuar një platformë të mediave sociale mbarëbotërore të modeluar sipas WeChat, që është në pronësi të gjigantit kinez të teknologjisë Tencent.

Në Kinë, WeChat përdoret nga më shumë se një miliard njerëz si një media sociale gjithëpërfshirëse, mesazhe të menjëhershme dhe aplikacion për pagesa celulare. Përdoret për të porositur ushqim, për të gjetur lajme, ajo është e qepur në pëlhurën e jetës së përditshme. Musk ka thënë se nëse mjaft njerëz në mbarë botën përdorin një aplikacion të ngjashëm për të komunikuar, ai mund të krijojë gjithashtu një sistem pagese.

“Mendoj se një aplikacion i tillë do të ishte vërtet i dobishëm. Dhe thjesht dobia e një gjëje pa spam ku mund të bëni komente, mund të postoni video – mendoj se është e rëndësishme që krijuesit e përmbajtjes të kenë një pjesë të të ardhurave,” tha Musk në një podcast në maj.

Çfarë ndodhi me marrëveshjen e Elon Musk në Twitter

Një marrëveshje e suksesshme. Në prill, Elon Musk bëri një ofertë me vlerë më shumë se 40 miliardë dollarë për rrjetin social, duke thënë se donte ta bënte Twitter-in një kompani private dhe t’i lejonte njerëzit të flisnin më lirshëm në shërbim.

Bordi i Twitter kundërshtoi ofertën e zotit Musk me një mekanizëm mbrojtës të njohur si “pilula helmuese”. Kjo taktikë e përdorur, e bën një kompani më pak të këndshme për një blerës potencial duke e bërë më të shtrenjtë blerjen e aksioneve mbi një prag të caktuar.

Megjithëse oferta e tij origjinale kishte detaje të pakta dhe u prit me skepticizëm nga Wall Street, zoti Musk, njeriu më i pasur në botë, lëvizi me shpejtësi për të siguruar angazhime për të financuar ofertën e tij, duke bërë presion mbi bordin e Twitter për t’i marrë seriozisht përparimet e tij.

Me financimin në vend, bordi i Twitter-it u takua me zotin Musk në prill për të diskutuar ofertën e tij. Të dyja palët arritën së shpejti një marrëveshje, me kompaninë që ra dakord të shiste veten për 54.20 dollarë për aksion – afërsisht 44 miliardë dollarë në total.

Jo shumë kohë pasi zoti Musk dhe Twitter arritën marrëveshjen e tyre, filluan problemet. Ai kërcënoi se do të tërhiqej nga marrëveshja nëse Twitter nuk jep më shumë informacion se si e llogarit numrin e llogarive false. Në qershor, kompania njoftoi se planifikonte t’i jepte atij akses në një pjesë të madhe të të dhënave të saj.

Në korrik, zoti Musk njoftoi se ai po e përfundonte marrëveshjen, duke përmendur mosmarrëveshjet e vazhdueshme për numrin e llogarive të padëshiruara. Twitter më pas e paditi miliarderin për ta detyruar atë të përmbushte marrëveshjen. Por zoti Musk u përgjigj në një dosje ligjore, duke argumentuar se kompania fshehu numrin e vërtetë të llogarive të rreme në platformën e saj, duke akuzuar Twitter për mashtrim.

Avokatët e të dyja palëve kanë lëshuar më shumë se 100 fletëthirrje përpara një gjyqi që pritej të fillonte në tetor, kryesisht duke synuar VIP-at e teknologjisë. Në shtator, një gjykatës vendosi që zoti Musk mund të ndryshojë padinë e tij për të përfshirë akuzat e një ish-shefi të sigurisë në Twitter, i cili pretendoi se kompania mashtronte publikun në lidhje me praktikat e saj të sigurisë.

Më 4 tetor, zoti Musk propozoi një marrëveshje për të blerë Twitter për 44 miliardë dollarë, çmimi që ai ra dakord të paguante për kompaninë në prill.

Si faktorizon Twitter në X?

Musk nuk ka ofruar publikisht një plan apo afat kohor për X. Por ai ka thënë se, pavarësisht se nuk është i nevojshëm për të krijuar X, “Twitter ndoshta e përshpejton X me tre deri në pesë vjet.” Nëse Musk blen Twitter, është e paqartë nëse ai do ta bënte X nga e para duke përdorur pjesë të Twitter, apo do ta kthente Twitter në X.

Gjatë një sesioni pyetje-përgjigje me punonjësit e Twitter në qershor, zoti Musk tha se ai e shikonte kompaninë si një shesh dixhital të qytetit “thelbësor për një demokraci funksionale”, por se ai duhet të përfshijë sa më shumë nga bota të jetë e mundur. Për të inkurajuar njerëzit të përdorin dhe të qëndrojnë në platformë, ajo duhet të jetë më gjithëpërfshirëse, si WeChat, tha ai.

Nuk dihet nëse X është menduar të jetë një konglomerat i kompanive të zotit Musk, një WeChat globale apo diçka tjetër. X është gjithashtu emri i tre kompanive mbajtëse Musk të regjistruar në Delaware për të blerë Twitter. Nëse blerja ndodh, X Holdings I do të funksionojë si kompania mëmë e Twitter, X Holdings II do të blejë Twitter dhe X Holdings III do të financojë marrëveshjen, sipas dosjeve rregullatore.

Cila është historia pas X?

Musk ka thënë se ka “dashurinë për shkronjën X”. X është se si ai i referohet publikisht fëmijës së tij të parë me Claire Boucher, muzikantja e njohur si Grimes, por historia e tij me shkronjën daton të paktën në vitin 1999, kur ai ndihmoi në themelimin e X.com, një bankë në internet.

Në vitin 2000, X.com u bashkua me Confinity, një kompani konkurruese softuerësh. Në vitin 2001, Peter Thiel, një nga themeluesit e Confinity, zëvendësoi zotin Musk si shef ekzekutiv i X.com dhe kompania u riemërua PayPal.

Në vitin 2017, Musk bleu domenin X.com nga PayPal, teksa shkroi në Twitter: “Faleminderit PayPal që më lejove të blej X.com! Nuk ka plane për momentin, por ka një vlerë të madhe sentimentale për mua.” Planet, duket tani, kanë të bëjnë me “gjithçka”./Përshtati Liberale.al